Politica de returnare și rambursare

Clientul nostru beneficiază de o perioadă de 14 zile calendaristice pentru a anunța returul unui produs, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere și fără a suporta alte costuri înafară de cele de transport.

Rambursarea banilor se face în termen de maxim 14 zile din momentul primirii produsului de la cumpărător, prin transfer bancar în contul ales de dumneavoastră, iar taxele de transport pentru tur și retur sunt suportate de câtre client.

 

Produsul returnat trebuie să îndeplinească următoarele condiții pentru a fi returnat:

  • Să nu fie deteriorat;
  • Să nu conțină urme de utilizare (lovituri, zgârieturi, pete, etc.);
  • Să nu fi suportat șocuri electrice cauzate de o pană de curent sau prin contactul cu lichide;
  • Să fie împachetat corespunzător în cutia originală a acestuia, nedeteriorată, cu toate accesoriile primite și etichetele întacte;
  • Să aibă asupra sa toate documentele cu care a fost expeditat (factura, certificatul de garanție, certificatul de conformitate, manualul de folosire, etc.);

ATENȚIE!

Nu pot fi returnate următoarele categorii de produse conform Ordonanței de urgență nr. 34/2014:

  • Produsele care prezintă modificări fizice (ciobiri, zgârieturi, lovituri, daune, pete, șocuri);
  • Produsele aduse pe comenzi speciale;
  • Produsele cosmetice, cele de îngrijire personală, igiena casei sau personală, accesorii medicale desigilate (aparate de epilat, periuțe de dinți, ață dentară, aparate de ras și altele);
  • Produsele sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igienă care au fost desigilate de câtre consumător;
  • Produsele care sunt, după livrare, potrivit naturii acestora, înseparabil amestecate cu alte elemente;
  • Produsele consumabile, care prin natura lor, odată desigilate nu pot fi revândute sub nici o formă;

A se lua în considerare următoarele:

  • Dacă produsul returnat a benificiat de transport gratuit la livrare, clientul va suporta și costul transportului înițial (cel de tur și retur);
  • Dacă produsul returnat este deteriorat, are semne clare de utilizare și nu poate fi vândut ca și produs nou ne rezervăm dreptul de a percepe o taxă pentru a acoperi diferența de preț dintre un produs nou și un produs deja utilizat. Sau, în cazul în care acesta este într-o stare ce nu ne permite re-comercializarea lui, ne rezervăm dreptul de a refuza produsul.
  • Orice modificare a stării produselor sau deteriorarea ambalajului original a acestora ce face împosibilă vânzarea produsului ca și unul nou, duce automat la aplicarea procedurii de returnare supusă unor taxe de re-aducere a produselor la starea în care au fost livrate.
  • Diminuarea se aplică între 10%  din valoarea înițială a produsului. Taxa de diminuare va fi comunicată câtre client la recepționarea produselor modificate.
  • Produsele se vor returna în maxim 5 zile calendaristice de la primirea confirmării.

Pentru a putea face o cerere de returnare a unui produs, trebuie să urmați una din următoarele variante:

  1. Trimitând o înștiințare la adresa de e-mail contact@casaconfort.ro privind solicitarea de retur.
  2. Luând legăturacu un agent din departamentul de retur produse la numărul de telefon +40726938661 .
     

NOTĂ:
După ce verificăm conformitatea produsului și ne asigurăm că totul este în regulă, un agent din departamentul de retur produse vă va contacta pentru a confirma returul dvs. și a stabili datele de livrare pentru returul produsului și contul în care doriți să vă facem plata.

Suma de bani se rambursează în termen de maxim 14 zile din momentul primirii produsului returnat, prin transfer bancar în contul transmis de câtre cumpărător prin e-mail sau telefon.